Marketing Portal

Marketing Portal

60-129, Poznań, Sielska 17A

Co to jest i jak pozycjonować landing page

Wiele firm pragnących zaoszczędzić zlecają tworzenie stron i narzędzi do sprzedaży znajomym, którzy mają niewielkie pojęcie, jak powinna funkcjonować dobra witryna, aby była skuteczna i zapewniła firmie powodzenie. Wielu z nich słyszało o tworzeniu stron docelowych, jednak nie potrafią zrobić tego fachowo. W Internecie jest mnóstwo firm reklamowych znających się na tego typu narzędziach i warto skorzystać z ich usług, gdyż wydane na ten cel pieniądze szybko się zwrócą.



Sporo informacji na temat ten temat można znaleźć na blogu marketing-portal.pl prowadzonym przez specjalistów zajmujących się na co dzień pozycjonowaniem stron klientów. Dlatego ich wiedza, którą chcą się podzielić, jest tak cenna. Wystarczy odwiedzić link https://marketing-portal.pl/co-to-jest-i-jak-pozycjonowac-landing-page/, aby znaleźć się w świecie tworzenia stron docelowych i poznać ich rodzaje i podstawowe funkcje.



Poszukując towarów lub usług niejednej osobie zdarzyło się kliknąć baner znajdujący się na stronie oferenta, który natychmiast przekierował poszukującego na konkretną stronę, na której należało na przykład:




  • wypełnić formularz,

  • założyć konto,

  • zgłosić chęć otrzymywania newslettera,

  • dokonać zakupu.



To właśnie te strony były niczym innym jak właśnie landing pages, a dokonując tego, czego oczekiwał twórca serwisu, osoba ta wypełniła jego zamierzony cel. Są to strony zmuszające lub raczej zachęcające do pewnych akcji i to jest ich główny i jedyny cel, podczas gdy inne strony mogą i na ogół mają ich o wiele więcej.



Na podanej wyżej stronie bloga można znaleźć opisy poszczególnych rodzajów stron docelowych wraz z przykładami, aby czytelnik mógł zrozumieć, o co w tym chodzi i jak działa. Wśród nich znajdują się:




  • Click through — odsyłające bezpośrednio do konkretnej strony,

  • Lead Generation — zachęcająca do pozostawienia danych kontaktowych,

  • Sales landing page — jej celem jest sprzedaż produktu lub usługi.



Co trzeba zrobić, aby potencjalny klient zaciekawił się ofertą i chciał wykonać akcję, do której jest zachęcany? Tego można się także dowiedzieć z dalszej części artykułu, który jest napisany jasnym i zwięzłym językiem, a podane przykłady są ilustracją, aby to zrozumienie jeszcze bardziej ułatwić.


Copyright 2025 Smartcitychallenge.pl - wszelkie prawa zastrzeżone